mandag den 21. januar 2013

Cat Shoot





Lidt underlige billeder, men jeg synes egentlig at de er meget fede. 
Er jeg den eneste der er enormt fasineret af kattedyr, og særligt de store af slagsen. Jeg synes at leoparder, løver og tigere er nogle af de mest enestående dyr. De er så smukke, men samtidig enormt farlige. Jeg drømmer om at rejse ud i verden for at se nogle af disse dyr i deres rigtige omgivelser, inden det er for sent. 

De er taget med mit kamera (Canon EOS 600D), overført til iPhone, klippet sammen i app'en Catwang, ført tilbage til Mac, og til sidst redigeret i iPhoto.

Hvad synes I?
Har I en favorit?

Strange pictures, but I like it. What do you guys think?

6 kommentarer:

  1. Nr. 2 og nr. 4 er ret fede.

    Og nej, du er ikke den eneste der er fascineret af de smukke katte dyr. Jeg synes personligt at løven er et af verdens smukkeste dyr. :-)

    Kig gerne forbi min blog

    http://whotoldyouroseswerered.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Ha ha - hvor er de geniale!!! Jeg er specielt vild med løven - den ligner virkelig den keder sig hi hi..

    Jeg er også dybt fascineret af kattedyr. Store som små dog :D

    SvarSlet
  3. Fed blog! :) Jeg følger dig nu! Glæder mig til at følge dig.

    God dag herfra
    http://ninnasverden.bloggersdelight.dk

    SvarSlet