lørdag den 5. januar 2013

Desk Decoration










Jeg har rykket rundt på mit skrivebord og er nu tilfreds med det. Mine to nye kasser har fået selskab af min Kay Bojesen Abe og en lille plexiglas kasse med bånd og perler. I den anden side af mit skrivebord står en hyacint vase sammen med et par sølv lysestager, nogen fyrfadsstager og en lille sølv ugle. Min skrivebordsstol er fra et loppemarked, og jeg har planer om på et tidspunkt at male den hvid. Min sorte Muuto E27 pendel er jeg stadig rigtig glad for, og jeg synes at den giver et flot lys. Postkortene i rammerne er fra Den Gamle By i Århus, kortet fra Føtex og skrivebordet fra IKEA.

8 kommentarer:

  1. It's really cute! I love it.
    www.analogicbea.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Fedt! Jeg følger din blog nu.

    Kan dine billeder ikke blive større? :)

    Knus herfra
    http://ninnasverden.bloggersdelight.dk/

    Husk at tjekke min GIVE-AWAY
    http://ninnasverden.bloggersdelight.dk/2013/01/anmeldelse-give-away/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det kunne de godt. Men da jeg havde lidt travlt, glemte jeg det... Har rettet det nu :-) Jeg tjekker da lige din giveaway ud!

      Slet
  3. wow det er lækkert!
    og hey, du er med i en giveaway på min blog hvor du kan vinde nogle sko fra footway, men du mangler at like min facebookside: https://www.facebook.com/MyBeautifulLifeFanpage
    Bare en hjælp, så du har større mulighed for at vinde ;-)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, og tak fordi du lige mindede mig om det med giveaway'en, jeg vil gerne deltage jo!

      Slet
  4. Jeg må også anskaffe mig et verdenskort!

    // Nana Maria // www.analogicbea.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er i hvert fald dejligt at have!

      Slet