onsdag den 2. januar 2013

Forrest and Bob Bra






Jeg fik denne smukke Forrest and Bob bh dagen før juleaften, og jeg er virkelig glad for den. Jeg har længe haft kig på de flotte bh'er, så jeg var yderst tilfreds da jeg åbnede pakken. Jeg ville ikke bruge den under en stram top, da der jo ikke er meget støtte i den, men under en løs top eller en sweater fungerer den optimalt. Dertil er den virkelig behagelig!

Nogle mener at man kun kan bruge bh'er uden bøjle hvis man har en meget lille barm, men jeg er enig med Marie Jedig - man kan sagtens bruge en bh uden bøjle, selvom man ikke er en A skål. Forrest and Bob's fine undertøj kan strammes ind, både om livet og i skuldrene, således at stort set alle størrelser kan bruge dem. Jeg bruger fx. 70C i "normale" bh'er, og passer fint en størrelse M i disse bh'er uden bøjle.
Tjek Forrest and Bobs udvalg HER

1 kommentar:

  1. Den er helt vildt flot! Elsker sådan noget undertøj! :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/
    Har Stine A giveaway på bloggen, hvis du er interesseret :)

    SvarSlet