lørdag den 12. januar 2013

Jar of Memories


Første januar startede jeg på et nyt projekt. Det er noget jeg har set på tumblr, og det går i al sin enkelthed ud på at hver gang der sker noget godt i ens liv, skriver man det ned på en lille seddel, og putter den i et glas. Når året så når sin ende, kan man læse sedlerne, og mindes alle de gode ting der er sket i det foregående år. Smart, ikk'?

Jeg er lige nu ude for at købe stof til en kjole jeg skal sy. Jeg er meldt på et syhold med ungdomsskolen, og i dag går vi for alvor i gang. Det færdige resultat kommer på bloggen.

1st of January I started a project. Every time something good happens, I write a note and put it in the jar. In that way I can remind myself about all the good things in 2013. 

4 kommentarer:

  1. Hej marie, er ved at oprette min egen blog, og håber du kan fortælle mig en ting. Hvordan har du lavet din flotte header med bille og blognavn? Mvh Sofie

    SvarSlet
    Svar
    1. Billedet er redigeret på picmonkey.com. For at sætte det ind i stedet for at der står en blogtitel, har jeg været inde i Layout og derefter ind på noget der hedder Hoved mener jeg. Her har jeg valgt billedet, og hakket af i det felt hvor der står noget i stil med: Brug i stedet for blogtitel.
      Held og lykke med bloggen!

      Slet
  2. Viiiild godt tip!! Vil helt sikkert prøve det og en god måde at huske alle de gode minder! :))
    sisepuedee.blogspot.dk
    -Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er i hvert fald glad for at jeg startede det op! Det bliver sjovt at kigge tilbage på:-)

      Slet