fredag den 18. januar 2013

New In: H&M Basic


Husker I dette indlæg, hvor jeg viste en polyvore med ting jeg manglede I min basis garderobe? I hvert fald har jeg nu købt ovenstående items på H&M's hjemmeside (hurra for billige priser!). Jeg er super glad for alle tingene, og jeg er sikker på at de bliver et hit alle sammen!

Leo-jeansne har jeg ledt efter længe (eller i hvert fald noget lignende) og endelig fandt jeg det perfekte par, med et diskret og fint leoprint. Den grå sweater var sat ned fra 179 kr. til 40 kr., så den kunne jeg ikke lade være med at bestille med. De tre t-shirts, i henholdsvis sort, grå og blå, er alle i et tynd materiale, løse og med v-udskæring. Super flotte, og dejligt lette til sommer! Den sidste ting, de blå bukser, er jeg også rigtig glad for. Jeg har i lang tid gået og drømt om et par farvede jeans, og endelig fandt jeg nogen der var til at betale. De er samme model som mine dalmatin-bukser, så jeg ved at de passer mig ordentligt.

Forresten er der i dag 2 måneder til min fødselsdag!

New basic from H&M

2 kommentarer:

  1. Lækre sager! ;)

    Coool header! ;)


    http://jannijanainakristensen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret, det hele er virkelig lækkert!

      Og tak for de søde ord om headeren:-)

      Slet