torsdag den 17. januar 2013

Stine A Jewelry

Jeg har længe været forelsket i Stine A's simple design, og jeg har nu, i samarbejde med Stine A, besluttet mig for at dele det med jer, søde læsere.

Stine A's smykker er enormt simple, hvilket i mine øjne, gør dem meget smukke. Designet og kvaliteten er helt i top, og i forhold til dette, er prisen helt okay!

Der er både øreringe, earcuffs, halskæder, ringe og armbånd. Jeg har især forelsket mig i earcuffs'ne, øreringene og ringene. De ovenstående er mine favoritter. Det er fra venstre; Feather Ear Cuf2 Starts RingOval RingPetite Harlekin Ring og Feather Ring.

Smykkerne er enormt fine at sætte sammen flere, og jeg drømmer om et par hænder og øre fyldt til randen med de skønne smykker.

Smykkerne er i 100% ægte sterling sølv, og fåes enten forgyldt eller oxyderet. Jeg er mest til det oxyderede, men det er jo smag og behag.

Noget af det der også er rigtig smart ved lige netop Stine A, er at det er muligt at købe én ørering. Det er super praktisk at du ikke bliver nødt til at købe et sæt, hvis du egentlig bare har brug for en. Hvis jeg havde et ekstra hul i det ene øre, ville jeg klart benytte mig af dette.

Hvis I også har forelsket jer i disse fine smykker, kan i tjekke deres udvalg ud lige HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar