fredag den 4. januar 2013

T-shirt with a Cross





I julegave fik jeg også et DIY projekt som Emma har lavet. Korset bag på er nemlig hjemmelavet, og jeg kan derfor ikke oplyse jer om, hvor I kan købe en magen til. Jeg er ret vild med den, selvom det nok ikke var noget jeg ville købe i en butik. Pasformen er ret oversize, og jeg ville derfor kombinere den med sorte skinny jeans, en masse smykker og grove sko. Outfit billeder kommer snarest... Regner jeg med.

Dette er den sidste julegave jeg vil vise jer. Udover det I har set her på bloggen har jeg fået: undertøj, en top, bøger, strømpebukser, dyne- og pudebetræk, en cupcakes-bog og en kamerataske. Jeg tænker at disse vil være ret uinteressante i et indlæg, men hvis I har en anden holdning, så vær ikke bange for at sige det!

My friend Emma has made this top for me, and I got it in christmas present. I'm really happy for this top, it's awesome!

2 kommentarer:

  1. Kunne du evt. linke til Emma? :)

    // Nana Maria // www.analogicbea.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan ikke linke til Emma, da hun ingen blog har:-( til gengæld har hun lavet nogle gæsteindlæg, som du kan læse lige her: http://mariejosiasen.blogspot.dk/search/label/Emma%20-%20gæsteblogger?m=0 ! Dertil er det også muligt at købe nogle af emmas smukke smykker her: http://mariejosiasen.blogspot.dk/p/salg-af-smykker.html?m=0

      Slet