onsdag den 2. januar 2013

Tiger Top?

The picture isn't mine - it's taken from Instagram

Jeg faldt over denne flotte top på instagram, og vil meget gerne tilføje den til min garderobe. Det er ikke tit jeg spørger jer om hjælp, men det vil jeg gøre nu. Ved nogen af jer hvor man kan købe sådan en eller noget lignende? Jeg vil blive lykkelig hvis I kan hjælpe mig, kære læsere!

Kan i forresten gætte hvilken dag det er i morgen? Et lille hint: det er noget med bloggen!

Do you know where I can buy a top like this one? I would be so happy!

3 kommentarer:

  1. Den er super fed faktisk! :D

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/
    Jeg har en Stine A giveaway på bloggen, hvis du er interesseret :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved godt du har deltaget, det er bare fordi det er copy paste, ikke tag dig af det :)

      Slet
    2. Hæhæ, det kunne jeg godt regne ud ;-)

      Slet