tirsdag den 12. februar 2013

Another Beautiful Bra



Da jeg købte min sorte, blonde bh købte jeg også denne flotte bh fra Femilet. Der var 50% på den, så jeg måtte slå til med det samme, og det er jeg meget glad for at jeg gjorde. Den er så fin og passer perfekt!
Kan I lide den?

Forresten, så har jeg ikke glemt det projekt jeg startede for et par uger siden. Lige nu er ALLE mine veninder bare ved at få lavet deres værelser om, så I må altså lige vente lidt. Jeg ville bare have at I skulle vide at jeg altså ikke har glemt alt om det. I kan se det første indlæg om projektet lige HER.

Giveaway

Another beautiful bra. By the way, I haven't forgot the project I started a few weeks ago. My friends are just getting new rooms at the moment. You can see the first post HERE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar