torsdag den 7. februar 2013

Simple White Shirt



Det gik op for mig at en basis-ting som en hvid skjorte, ikke var en del af min garderobe, og købte derfor denne skjorte i H&M til 179 kr. Den er i et tyndt og lækkert materiale, så nu må der gerne komme lidt varme!

I går var jeg til jobsamtale, så nu har jeg fået mit første rigtige job. Det bliver dejligt at kunne tjene lidt penge, inden jeg til sommer skal til USA. Hvis I har været der, ved I at varer som Nike sko Levis bukser er meget billigere "over there". Så jeg skulle gerne have nogle penge til at shoppe amok!

Giveaway

New shirt from H&M. Give me summer!

2 kommentarer:

  1. Hej Marie, jeg kan rigtig godt lide din blog og læser den hele tiden. Jeg tænkte på om du ville tage et kig på min. Den er på engelsk og lidt atypisk i forhold til så mange andre blogge, men det er fordi målgruppen er en anden. Jeg spørger fordi at den målgruppe den rammer ikke altid står frem...
    http://youarenotaloneblog.wordpress.com/

    SvarSlet
  2. Jeg er rigtig glad for at du synes om min blog, og jeg kigger selvfølgelig forbi din:-)

    SvarSlet