lørdag den 23. februar 2013

Beach Lights






Der var simpelthen det underligste og smukkeste lys i torsdags på stranden. Det så simpelthen så underligt ud! Det er dejligt at have et kamera, der kan tage ordentlig billeder af ting som disse. Dog kan man ikke helt fornemme dybden i det, og oplevelsen vil aldrig blive den samme.
Har I set noget lignende?

I dag skal jeg arbejde, lave lektier og forberede indlæg til jer, så jeg er helt klar til at starte i skole på mandag. Både på skole- og blog-fronten. Jeg regner også med at skulle ud og løbe en lang tur. Et af mine nytårsfortsætter er at løbe 10 km - uden pauser. Så i dag regner jeg med at skulle løbe 7, næste weekend 8, derefter 9 og til sidst 10! I aften skal jeg måske til fest, men det er endnu ikke helt besluttet.
I morgen skal jeg til fødselsdag hos min bedstefar, men et indlæg får I alligevel. Om det er planlagt, eller jeg har tid til at blogge inden vi tager af sted, det ved jeg ikke endnu.
Jeg håber at I får en dejlig weekend!<3

Giveaway med Stine A smykker HER og giveaway med rabatkode til footway.dk HER

Wierd and beautiful lights on the beach the other day.

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er det noget vildt lys der kommer igennem skyerne! :D


    hugs:*
    http://kom-se.blogspot.dk/

    SvarSlet