fredag den 8. februar 2013

Beautiful Black Lace Bra






For et par uger siden faldt jeg over denne smukke, smukke bh fra Femilet, og endelig fik jeg købt den. Den er så smuk, den sidder perfekt og så er det nok den mest behagelige bh jeg nogensinde har haft! Den har ingen bøjle og lukning, men let vatterede skåle, så man ikke føler sig bar. Jeg måtte slippe 250 kr. for den, men den er helt klart det værd, da den både ser godt ud og er i den bedste kvalitet.

Hvad synes I om den?
Hvad synes I om undertøj i den stil?

Giveaway

Amazing new bra. I adore it!

2 kommentarer:

  1. elsker den, kan du linke til hjemmsiden hvor jeg kan købe den? :)
    gerne i en mail på softice_nielsen@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan ikke finde et link til den sorte, da den er købt i butikken Femilet i Rosengårdscenteret. Men her er et link til en i en anden farve: http://femilet.dk/models/?masterno=1241090&color=00476

      Slet