søndag den 10. februar 2013

Birdy











Billederne her tog jeg i går, da jeg sammen med min mor og Emma var ude for at tage billeder af fugle. Min mor havde set en kæmpe flok gæs en dag, men da vi ikke kunne finde dem, endte vi bare med at tage billeder af denne flok fugle. Nu når vi snakker fulge, burde i gå ind og høre noget af Birdy's musik. I kan finde noget af det HER.

Der er taget med Canon EOS 600D og en 75-300 mm zoom linse, og redigeret sort/hvide i iPhoto.
Hvad synes I?
Har I været ude I kulden og tage billeder af fin natur?

For virkelig at skifte emne, så har vi i skolen lavet film på tysk. Vores film er endt op med at være ret sjov, og jeg er godt tilfreds i forhold til at det er på tysk. Mit spørgsmål går nu på;
Vil I se den?

I took some pictures of birds yesterday. What do you think?

1 kommentar:

  1. Virkelig flotte billeder! Og JA vi vil gerne se filmen!!! :')

    SvarSlet