tirsdag den 19. februar 2013

Black and White Beach










Jeg har det skøøøøønt her i sommerhuset! Vi hygger os virkelig med spil, kaffe, god mad, gode bøger og gåture ved Vesterhavet. Som sagt har mine forældre kobberbryllup i dag, så senere får vi besøg af lidt mere familie.
Internettet har drillet lidt, men jeg har nu fået det til at fungere i tilpas lang tid, til at jeg kan dele disse billeder med jer. De er taget ved stranden i går med Canon EOS 600D og 18-135 mm optik. Derefter er de redigeret i iPhoto.
Har I det godt?
Har I ferie?
Hvad synes I om billederne?

Giveaway med Stine A smykker HER og giveaway med rabatkode til footway.dk HER

Pictures I took at the beach yesterday. What do you think?

2 kommentarer:

  1. Åh, sikke nogle smukke billeder. :)

    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet