onsdag den 27. februar 2013

Black Fur Coat


Min mor har arvet denne smukke pels fra hendes farmor, altså min oldemor, for flere år siden. De sidste mange år har den så været ude hos min mormor, men da vi var til fødselsdag hos min bedstefar i søndags, fik jeg lige mulighed for at prøve den. Den er virkelig skøn, men også forfædelig tung! Jeg ville ønske at jeg skulle til et eller andet, hvor jeg kunne bruge den. Jeg tænker at man kunne bruge den til et fotoshoot en dag, men den idé jeg har, kan først føres ud i livet når det bliver solskin. Den får lov til at blive hos min mormor, men smuk det er den!
Hvad synes I om den?

Giveaway med Stine A smykker HER og giveaway med rabatkode til footway.dk HER

This black fur coat is really beautiful, and I can't wait to use it to a photoshoot.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar