tirsdag den 12. februar 2013

Converse + GIVEAWAY








Wuhuuuu for et stykke tid siden vandt jeg i en giveaway 250 kr. til footway.dk, og nu har jeg fået de sko, jeg besluttede mig for at købe, hjem. Jeg er virkelig glad for dem, og så var de helt enormt billige. De var nemlig sat ned til 364 kr, så jeg skulle kun af med 114! Det var virkelig lækkert at kunne få så billige sko. De er desværre udsolgt, så jeg kan ikke dele et link med jer, men jeg vil anbefale jer at kigge forbi footway, der lige nu har tilbud på en del sko, blandt andet Converse.
Kan I lide dem?

Nu til en helt anden ting, der nok er mere spændende for jer, kære læsere. Da jeg købte mine sko, fik jeg nemlig nogle rabatkoder med, men da jeg ikke har brug for dem alle, vil jeg gerne give 3 af jer mulighed for at vinde en rabatkode på 100 kr.

Rabatkoden er som sagt til footway.dk, og den gælder til d. 1 juni 2013. Den kan kun bruges, hvis du bestiller for over 500 kr, men det skulle da heller ikke være noget problem, vel? Desuden er der fri fragt på footway.dk. Jeg vil gerne understrege at dette ikke er et samarbejde med footway, blot mig der vælger at give disse koder til jer, i stedet for at bruge dem selv.

For at deltage skal I bare like min facebook side HER og skrive en kommentar til dette indlæg med navn, evt. blog og e-mail.
Hvis I er interesserede i et ekstra lod, kan I dele min giveaway på din blog, facebook, twitter, instagram osv. osv. Hvis I gør det, skal I huske at skrive det med I jeres kommentar, så jeg ved at I deltager med 2 i stedet for 1 lod.
De 3 vindere bliver trukket d. 2 marts.

Held og lykke til jer alle!

Jeg har også gang I en anden giveaway, hvor man kan vinde lækre smykker fra Stine A. Vinderen af den bliver trukket d. 1 marts, og I kan deltage lige HER

New shoes for me and new giveaway for my danish readers.

18 kommentarer:

  1. Sofie Nielsen
    softice_nielsen@live.dk
    youarenotalonebolg@wordpress.com

    SvarSlet
  2. Lærke Skov Jensen
    Skov_423@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Ja, rabat til footway.dk kan altid bruges :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  4. Stinna Svendsen
    stinna011@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg er helt sikkert med :-) Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk
    Blog: madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Kamilla Hyldborg

    kamillamilla@hotmail.dk

    SvarSlet
  7. Deltager :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg har delt på Facebook - og deltager med 2 lodder :-)
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  9. kan godt bruge rabatkode! sko sko sko sko.....
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg kan vildt godt, bruge den her rabatkode. FED blog du har dig...

    cecilielaura1@live.dk

    Kram/Cecilie

    http://cillleerr.blogspot.dk/

    SvarSlet
  11. Michella Hedelund.

    Email: michella.h@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Maria Møller
    mariamaoeller@live.dk

    SvarSlet
  13. Maria Elmleund
    mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  14. Lisa Marie Gerdes
    lisamariegerdes@gmail.com

    Jeg vil rigtig gerne være med :)

    SvarSlet
  15. Hannah Jakobsen
    Hannah.A.Jakobsen@gmail.com

    Du kender mig jo ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså for sent, søde Hannah. Giveaway'en sluttede i lørdags...

      Slet