lørdag den 16. februar 2013

Fastelavn




Fastelavn i torsdags var som sagt en virkelig dejlig aften, med en masse søde mennesker fra skolen. Ovenover kan I se Ane og jeg, der begge var klædt ud som katte. Vi slog katten af tønden, lavede sjove konkurrencer og dansede. 8. klasse, min klasse, stod for salg af mad og drikkelse, og har dermed tjent penge til vores tur til Berlin, som vi skal på i 9. klasse.

I løbet af aftenen blev der også lavet en Harlem Shake, der blev filmet. Hold da op hvor var det morsomt! Hvis I er interesserede i at se den, så kan i finde den lige her. Der er også en video med klip fra aftenen, som I kan finde her.

I dag er min første ferie dag, og jeg regner med at den skal bruges på en tur til byen med mor, og senere en løbetur. Udover det, så har jeg også lidt lektier som jeg gerne vil lave er i starten af ferien, så jeg slipper for at kæmpe med dem i slutningen.

Ha' en dejlig dag! Og god ferie til dem af jer, der har det!

Pictures from a party on my school thursday. It was so funny! You can se a Harlem Shake here and a video from the night here. Today is my first vacation-day and it's so great! 

2 kommentarer:

  1. Skønne billeder der blevet taget af jer (:


    http://etsofieliv.blogspot.dk/

    SvarSlet