fredag den 15. februar 2013

Godmorgen


Godmorgen, kære læsere.
I dag skal jeg først møde i skole klokken 10 minutter i 10, og jeg har derfor god tid til at lave lækker morgenmad, læse i min bog, blogge og drikke en kop kaffe. Ovenover ser i min morgenmad, der i dag bestod af havregrød med æbler, der var bagt i ovnen med kanel, og oven på det noget græsk youghurt. Virkelig lækkert! Dertil en kop kaffe og et glad æblejuice.

I går var jeg som sagt til fastelavns fest på skolen (grunden til at vi i dag skal møde sent), og det blev faktisk en overraskende god aften med en masse konkurrencer og flotte kostumer. Jeg selv var en kat, og måske kommer der billeder. Jeg tog ikke selv nogen, men det kan være at andre har taget nogen af mig. Hvis jeg får skaffet nogen, skal I, i hvert fald nok få dem at se.

I dag er min sidste skoledag inden ferien, og hold da op hvor jeg glæder mig! Vi har kun to skoletimer, altså er vi i skole fra 10 min. i 10 til halv 12. Lidt åndsvagt, men sådan er det når lærerne er ramt af sygdom.

I må have en dejlig dag! Måske tjekker jeg ind senere<3

Husk giveaway med Stine A smykker HER og med footway rabatkode HER

Today I'm first going to school at 10 o'clock, so I have good time to enjoy some lovely breakfast and blog. Have a nice day!<3

2 kommentarer: