torsdag den 14. februar 2013

Little Deer




Jeg har et eller andet med hjorte. Jeg synes det er et smukt dyr, og på en eller anden måde, inspirerer og fasinerer de mig. Derfor blev jeg nødt til at købe denne, fine porcelæns hjort i Bolia. Den kostede 80 kr. og har nu fået en fin plads på mit skrivebord. I burde kigge forbi Bolia, de har så mange lækre ting!

I aften tager jeg til fastelavns fest på skolen, sammen med resten af 7. 8. og 9. klasse. Hvem ved, måske får I mit kostume at se på et tidspunkt?
Har I holdt fastelavn?
Hvis ja, hvad var I klædt ud som?

Giveaway med Stine A smykker HER og giveaway med rabatkode til footway.dk HER

I have a thing with deers, and I had to buy this little one.

2 kommentarer:

  1. Så fiiiin! Elsker alt med dyr. :)

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet