fredag den 1. februar 2013

Lunch Wrap


I weekenden lavede jeg den bedste frokost jeg har fået længe. Det var lige så enkelt at lave, som det var lækkert at spise. Det var en tortilla med hytteost, rød peberfrugt, rucola, frisk feta og frisk chili. Jeg elsker, når jeg i weekenden har tid til at lave noget lækker og lidt mere spændende mad!

Jeg skulle have været til Odense med Emma i dag, men jeg blev nødt til at aflyse, da jeg er blevet syg... Nu har jeg lagt mig under min dyne, i et forsøg på at blive hurtigt rask! Emma og jeg har udsat det til på søndag, og jeg VIL være 100% frisk på det tidspunkt!
God weekend til jer alle<3 og god bedring til de af jer, der også er blevet ramt af sygdom!

Lunch from the weekend! It was so delicious and soooo simple! It was a tortilla with cottage cheese, rocket, red pebber, fresh feta and fresh chilli.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar