søndag den 24. februar 2013

Moss Copenhagen Jumpsuit




Ny, fantastisk, lækker, dejlig, smuk, fin buksedragt fra Moss Copenhagen. Jeg har kigget på den længe på deres facebook-side, men eftersom de først lige har fået webshoppen op og køre, og de kun har butikker i Århus og København, er det først nu jeg har fået fat i den. Prisen er egentlig en smule over mit budget, men jeg blev nødt til at slå til med det samme, da jeg så at den var der! Den åbne ryg er super smuk og en fin detalje. Inden under har jeg min sorte, blonde bh fra Femilet. Den kan købes HER


Giveaway med Stine A smykker HER og giveaway med rabatkode til footway.dk HER

New, amazing, beautiful, lovely jumpsuit.

4 kommentarer:

  1. Den er virkelig flot!!!
    Jeg har længe ledt efter en jumpsuit, og denne er smuk :)

    http://twisttherhythm.blogspot.dk/2013/02/wardrobe-meets-prague.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er både smuk og behagelig! Kan KUN anbefales!

      Slet
  2. Den er såååå lækker!!!

    SvarSlet