tirsdag den 5. februar 2013

New Necklaaaaaace





Denne smukke halskæde købte jeg i søndags, da jeg sammen med Emma, var ude for at spendere lidt penge. Den kostede hundrede kroner og er købt i Vila, men af mærket Pieces. Jeg glæder mig til at bruge den sammen med basis t-shirts og stramme jeans.

Jeg synes I skal vide at jeg natten mellem søndag og mandag mistede min kære oldemor. Dette er selvfølgelig noget der påvirker mig meget lige nu, men I vil ikke kunne mærke det så meget her på bloggen, jeg har nemlig fået planlagt en masse indlæg til jer. Dog vil jeg bede om jeres forståelse, da jeg højst sandsynligt ikke kommer til at svare så meget på jeres kommentare den næste lille uge. I skal nok få svar, når min familie og jeg er ovre denne svære tid. Jeg synes bare I skulle vide det.

Giveaway

Beautiful new necklace

3 kommentarer:

  1. Sikke en pæn halskæde, den kan jeg godt lide.
    Jeg er ked af at høre det om din oldemor, og jeg håber du for fred og ro til at komme over det, og at du bliver okay.

    //tiiner.dk

    SvarSlet
  2. Fed blog!! :-)

    Kig gerne forbi min;
    Camillajb.blogspot.com

    Og min facebook blog;
    https://www.facebook.com/pages/Camillas-blog/188887387865783

    Og er ked af at høre om din Oldemor :(

    SvarSlet