lørdag den 2. februar 2013

Room Tour: Hannah








Dette er første del af et nyt projekt her på bloggen. Gennem det næste stykke tid, vil jeg lave indlæg omkring mine venners værelser. Mange af mine veninder har enormt hyggelige værelser, og jeg synes at det kunne være et spændende projekt.

Jeg får mulighed for at tage billeder og arbejde lidt med min passion, bolig indretning. Dertil kan det også virke som inspiration til jer. Måske har I problemer med at indrette jeres værelser? Jeg håber i hvert fald at I vil synes at dette er spændende.

Det ovenstående værelse er Hannahs. Hannah er en af mine bedste veninder, og hun fik nyt værelse for et godt stykke tid siden. Det der har været hendes udfordring, har været de to skråvægge. Måske har nogle af jer et lignende problem? Hannah har i hvert fald fundet en rigtig god løsning, og hun er endt op med et enormt hyggeligt værelse!

Jeg ved ikke hvornår det næste indlæg i stil med dette vil komme ud, men det kommer, det lover jeg. Jeg er nemlig selv ret glad for dette projekt.

Hvad tænker I om Hannahs værelse?
Tror I, at I vil kunne bruge disse indlæg til noget? Er det et spændende projekt?

This is the first pictures from a new project I have started. I'm going to show you some of my friend's rooms. This is the first, and it's my friend Hannah's. What do you think about it?

5 kommentarer:

  1. Virkelig fed ide :) Jeg elsker alt den inspiration!

    Det er et virkelig hyggeligt værelse, hun har virkelig gjort meget ud af det ikke så store værelse :)

    Check min blog ud :)
    http://cherrylipsxx.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:-)

      Hannah er sikkert glad for rosen af hendes værelse :-)

      Slet
  2. Hvor har din veninde bare et flot værelse. Elsker hendes hvide og sorte tråd igennem hele værelset ;-)
    Din blog er super skøn! Kig endelig forbi min blog, hvis du har lyst!
    //Simone
    www.ttomgang.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. elsker det - elsker og se andre folks værelser og hvordan de har indrettet dem :D
    bliiiv ved :D

    SvarSlet
  4. - Jeg har en seng magen til, den er så super sød. Ps. Dejlig blog du har!
    Tjek min blog, hvor der lige nu er en give away konkurrence igang :-)
    http://mieziegler.blogspot.dk/2013/02/vind-dior-og-elisabeth-arden.html

    SvarSlet