tirsdag den 26. marts 2013

A Quick Goodmorning



Godmorgen!
Jeg vil bare lige tjekke hurtigt ind, inden jeg smutter ned og træner. Lige nu sidder jeg og nyder den lækre og sunde morgenmad, som I kan se ovenover. Det er en grød som jeg har lavet på denne måde:
  1. 1/2 dl. havregryn og 1/2 dl. frø/kerner (her kan du bruge lige dem du har lyst til!) sættes i blød natten over i knap 2 dl. vand
  2. Næste morgen tilføjes en smule salt og evt. lidt sukker.
  3. Derefter puttes grøden i mikrobølgeovnen i ca. 3 min. Rør i den når du tager den ud, og hvis der er vand i bunden, skal den have lidt længere tid i mikroen.
  4. Grøden serveres med lige præcis det du har lyst til! Jeg plejer at bruge en halv banan og en smule ahornsirup.

God dag! Og god ferie til dem, der har det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar