torsdag den 21. marts 2013

Birthday Presents #1






Så er de første af mine fødselsdags gaver på bloggen! I har jo set hvad jeg fik af mine veninder, så helt de første er de ikke, men alligevel. I kan tjekke de fine gaver fra mine veninder ud HER, hvis I ikke allerede har set dem.

Kasserne ovenover fik jeg af mine forældre. Jeg ved ikke om I husker det, men til jul fik jeg en lyseblå en fra samme serie (se den HER) og jeg har nu fået tre mere. Det er henholdsvis den største, næststørste og den mindste. Den jeg havde i forvejen er medium-størrelsen, så nu mangler jeg bare den næst-mindste, der har en fin, koralrød farve, for at have dem alle. Kasserne er forresten fra Bolia, koster mellem 69 og 130 kr, og kan købes HER

First part of my birthday presents, were these lovely boxes from Bolia.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar