mandag den 25. marts 2013

Birthday Presents #3



Yderst tiltrænkt ny sports bh fik jeg også i fødselsdags gave. Den er fra H&M og sidder faktisk enormt godt. Jeg har altid lidt været modstander af idéen med at købe sportstøj i highstreet-kæder, da jeg har haft en idé om at det aldrig ville sidde lige så godt som ting fra "ægte" sports-mærker. Men denne bh har fået mig til at ændre mening! Jeg ville aldrig købe alt mit udstyr i highstreet butikker, men enkelte ting er faktisk gode fra disse mærker. Jeg er nok også blevet en smule miljø-skadet, da jeg har en far, der går meget op i at hvis man skal have noget sportsudstyr, så kan man ligeså godt gøre det rigtigt.
Den fine top havde jeg ikke ønsket mig, men jeg er ikke mindre glad for den af den grund. Den er også fra H&M.

Lige nu er jeg i Randers Regnskov med min familie, så dette indlæg er planlagt.

Sports bra and top from H&M.

1 kommentar:

  1. Vil du ikke tjekke min blog??http://damageddiamond.blogspot.com/ <3

    SvarSlet