onsdag den 27. marts 2013

Birthday Presents #4



I lørdags fik jeg den sidste af mine Bolia MatchBox kasser (wuhu!) og min samling er nu komplet. De andre kan findes HER og HER. En ny krimi, fine øreringe og penge fik jeg også.

Dagen i dag skal burges på at få lavet lidt lektier (hurra for lektier i ferien), så jeg slipper for at kæmpe med dem mandag aften. Det gør det heller ikke lettere, at jeg ikke ved om lockouten vil påvirke min skole og hvor mange timer jeg ikke skal have. Senere smutter jeg måske en tur ned og træner, hvis jeg ellers er frisk. Jeg kæmper nemlig også lidt med forkølelse. Øv...

Box from Bolia, book and earrings.

4 kommentarer:

  1. birthday presents 4. nu må det stoppe, så mange gaver kan du umuligt have fået..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg altså :-) Men dette er også de sidste gaver... :-(

      Slet
  2. God bedring med din forkølelse! :-)

    www.sofiehildebrandt.blogspot.dk

    SvarSlet