tirsdag den 12. marts 2013

How To Style Fur

How to style fur



Efter jeg prøvede min mormors smukke, sorte pels, har jeg haft lyst til at style den og bruge den! Nu har jeg så kreeret disse 3 outfits, som er mine bud på hvordan jeg ville style en pels.

1. outfit er meget basic. Det er et par sorte, skinny jeans tilsat en løs, lidt oversize t-shirt. Dertil et par lidt anderledes sko. Den model jeg har valgt er en Dr. Martens, der med sit grove look, men meget feminine mønster, er meget specielle. Et par runde solbriller ville lige give det sidste.

2. outfit er lidt "finere". Stadig noget der kan bruges til hverdag, men jeg ville nok bruge det hvis jeg skulle til et semi-fint familie arrangement eller lignende. Det er et sort maxi-skirt, der har en lækker detalje med et transparent stykke forneden. En sort basis t-shirt ville passe fint til denne. Igen har jeg valgt et par lidt utraditionelle sko, denne gang en lak-sko med plateau. Ret flotte hvis i spørger mig! Jeg ville tilføje en stor ring ala den på ovenover og en neglelak i en smuk, klar farve.

3. outfit er et outfit jeg aldrig ville bruge, da det er lige lovlig fint. Det er også helt med vilje, for jeg synes det var meget sjovt at give jer tre helt forskellige måder at style en pels på. Det er en lang, elegant palietkjole med lige så elegante Christian Louboutin stiletter. Rød læbestift ville være super flot til!

Hvad synes I om de tre outfits?
Har I en favorit?
Hvad synes I om indlæg som disse?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar