onsdag den 20. marts 2013

& Other Stories





Efter at have læst utallige indlæg om det nye brand, & Other Stories, har jeg nu selv fundet mine favoritter på deres webshop. Jeg er ret glad for hele deres koncept, og kunne helt sikker købe mig fattig på ingen tid. Tingene er simple og minimalistiske, hvilket jeg for tiden er ret glad for. Udover dette har de også lidt af det hele, og deres udvalg rummer både tøj og undertøj, sko, smykker og tasker. Specielt deres undertøj er meget min stil. Men nu er jeg jo også blevet bidt af en gal softbra...
I kan finde deres webshop lige HER

Okay, gaverne kom ikke på bloggen i dag. Jeg håber jeg kan få tid til at tage billeder i morgen!

Favorites from the new brand & Other Stories. You can see their webshop right HERE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar