mandag den 11. marts 2013

Photoshoot in the Woods













Da Emma og jeg var ude i sidste weekend og tage disse billeder, fik vi også taget de ovenstående. Vi var virkelig heldige med lyset, da det lige på dette tidspunkt var enormt smukt og behageligt. Samtidig synes jeg at effekten med at der på nogle af billederne er fokus på mig, og andre gange på grenene i forgrunden, er ret fed. Det gør det lidt anderledes, udfordrer øjet lidt og skaber lidt liv.

Billederne er taget med Canon EOS 600D med 18-135 mm. optik og redigeret i iPhoto.

Wuhuuuuuuuu - i dag er der kun en uge til min fødselsdag! Jeg synes bare, I skulle vide det.

Kan I lide billederne?
Har I en favorit?

When Emma and I took these pictures, we also took the pictures above. The light was really beautiful!
Do you like them?
Do you have a favorite?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar