søndag den 17. marts 2013

Pink Presents




Jeg er lige kommet hjem efter en omgang træning i fitness og gåtur med Luca, så nu får I lige et indlæg, inden jeg smutter i bad og spiser noget frokost.

I fredags, til min pige-fødselsdag, fik jeg de ovenstående ting. En buket roser, lækker body lotion og parfume, en flot halskæde, en ligeså fin ring, et flot cover og et par nylon-strømpebukser med mønster. Penge fik jeg også lidt af. Jeg er sindsygt glad for alle tingene, og mine veninder har virkelig ramt plet. Jeg ønskede mig ikke så meget andet end penge og overraskelser, så de må kende mig ret godt...

Forresten, hvad sker der for vejret?! Mere sne(?!) + blæst = ingen løbeture. Godt jeg kan træne indendørs i fitness!

Goooood presents from my friends.

2 kommentarer:

  1. Virkelig nogle fine gaver! Og sjovt, som det hele passer i farverne!

    Er altså blevet smålun på din blog. FØLGER.

    Katrine B
    http://megetvoksen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også sindsyg glad for dem alle! Og ja, det er ret sjovt at de passer i farverne:-)

      Tak for de søde ord om min blog <3

      Slet