tirsdag den 5. marts 2013

Pukka Tea


Denne lækre the købte jeg med min mor i Matas for et par uger siden. Jeg har smagt alle tre, og jeg er vild med dem alle. De koster 38 kr. pr. æske, men der var 3 for 90 kr. Hver af dem indeholder 20 breve, og kan klart anbefales! Jeg skal i hvert fald købe nogle flere på et tidspunkt.

Min mor spurgte her den anden dag, hvordan jeg kunne blogge klokken 11, altså i skoletiden. Måske er der nogle af jer, der har tænkt det samme? Svaret er at en stor del af mine indlæg er planlagte. Opdateringer om hvad der sker her og nu er selvfølgelig ikke, men et indlæg som dette er. Jeg tager billeder i løbet af ugen, og tænker indlæggene inden i mit hoved, og i weekenden bruger jeg så oftest tid på at skrive dem ned, organisere dem i den rigtige rækkefølge, og planlægge tidspunkt de skal udgives på. Det gør jeg fordi jeg bestræber mig på at I skal have et indlæg hver dag. Og så længe jeg har inspirationen til det, vil jeg fortsætte på denne måde, da det virkelig fungerer for mig. Det giver mig en form for frihed at jeg ikke skal føle mig stresset over bloggen i hverdagene, da blogging jo helst ikke skulle blive en sur pligt.
Er der andre end mig der gør det på denne måde?
Synes I det er en ok måde at gøre det på?

New, lovely tea.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar