torsdag den 28. marts 2013

Rainforest














Jeg var i Randers Regnskov med min familie i mandags. Det var en hyggelig dag, hvor drengene fik kigget på en masse dyr, og jeg havde mulighed for at tage en masse billeder. Win! Ovenover ser i de mest vellykkede.
Aben på det sidste billede var så tæt på, at man havde lyst til at række hånden ud og ae dens bløde pels. Og så havde den, den mest nuttede, lille unge.

Som jeg også skrev på min facebookside i går, er lockouten officel, og jeg skal kun have 6 lektioner i næste uge. Jeg er lykkelig for at jeg kun går i 8. og ikke er ved at forberede eksamen! Nå, men den ekstra tid skal nok komme jer til gode. Der er sikkert mange af jer, der også bliver påvirkede af lockouten, så jeg skal nok bidrage med lidt underholdning i form af spændende blog-indlæg.
Hvad tænker I om den idé?

I were in zoo with my family. My brothers saw a lot of animals and I took a lot of pictures!

2 kommentarer:

  1. Randers Regnskov UDEN AT BESØGE EN MEDBLOGGER OG FÅ KAFFE!? Skuffet. Meget skuffet!

    Ej, jeg giver dig helt ret - hvis man får sit kamera med, så er det virkelig fedt at være en tur i Regnskoven og få lidt billeder! Specielt hvis solen skinner udenfor, så kommer der et helt specielt lys inde i regnskoven.

    PS. Aberne bider. Lad være med at prøve at røre dem (Jeg taler af erfaring!) :-(

    Katrine B
    http://megetvoksen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Jeg fik skam kaffe :-)

      Randers Regnskov er faktisk et udemærket sted at tage billeder af nogle lidt anderledes motiver. Når kameraet altså holder op med at dugge...

      Det med aberne lyder ikke rart!

      Slet