torsdag den 7. marts 2013

Room Tour: Rasmus







Så, nu kommer indlæg nummer to i mit Room Tour projekt. Billederne er fra min lillebror, Rasmus', værelse. Det er meget smalt og aflang, men jeg synes at pladsen er blevet udnyttet optimalt. Specielt er løsningen med en vindueskarm som skrivebord genial. Hvis jeg var en dreng, var det et værelse som dette jeg gerne ville have!

Jeg kom til at tænke på, at måske vil I, kære læsere, være med i dette projekt? Har du et fedt værelse, eller sted på dit værelse, som du gerne vil se på min blog og dele med mig og mine andre læsere, så send billeder og lidt tekst til mariejosiasen@hotmail.com. Jeg håber meget at I vil deltage, og jeg vil bestræbe mig på at de fleste der sender, også kommer på bloggen.

Do you have a room, or a place in your room, wich you wanna show me and my readers? Send a mail to mariejosiasen@hotmail.com with pictures and text.

1 kommentar: