onsdag den 6. marts 2013

SPRING







Solen skinner, tempereraturen stiger, himlen er blå og fuglene synger!

Ud over at vejret er skønt, er jeg også glad! I skolen i dag fik jeg et 12-tal for en fremlæggelse i dansk, og det er jeg virkelig glad for!
Efter skole var jeg nede i det lokale fitness center med Charlotte. Vi fylder begge 15 her i marts, og har derfor mulighed for at starte dernede. Det var virkelig fedt(!), og jeg kan ikke vente med at komme derned igen på fredag! Det er utrolig så meget motion kan gøre for ens krop og sind. Efter en hård omgang træning er jeg selvfølgelig træt, men på en måde også fyldt med en masse energi! Det er så skønt!
Lige nu er jeg virkelig træt, og heldigvis er der ingen lektier eller noget, så jeg har god tid til bare at slappe af.

The weather is so nice in Denmark! Today i've got a good character in danish and had a wonderfull workout at the gym. Right now I'm tired, but happy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar