torsdag den 11. april 2013

100 Random Questions #1


Så, nu kommer der flere facts om mig her på bloggen. Emma har fundet en hjemmeside, med 100 tilfældige spørgsmål, så dem vil jeg fordele over 5 indlæg, og svare på de over de næste par uger.
Her kommer første bunke spørgsmål:

Tag bogen tættest på dig og find linje 4 på side 18:
- Bogen hedder er en engelsk rejsebog om USA og der står: "... both parks for seven..."
Stræk din venstre arm så langt som du kan, hvad rører du ved? 
- Hjørnet på bordet
Før du begyndte at svare på disse spørgsmål, hvad lavede du så? 
- Tjekkede min mail
Hvad var det sidste du så i fjernsynet? 
- Criminal Minds
Gæt hvad klokken er, uden at kigge
- 12:20
Kig på klokken, hvad er den præcis?
- 12:32
Hvad kan du høre, ud over computeren?
- Rasmus, der ser fjernsyn
Hvornår var du sidst uden for? Hvad lavede du?
- For 15 min siden. Jeg fulgte min lillebror i skole.
Drømte du i nat?
- Er det ikke noget med at man altid drømmer, man kan bare ikke huske det.
Kan du huske dine drømme?
- Nogle gange. Ikke i dag.
Hvornår grinede du sidst?
- I går aftes..!
Kan du huske hvorfor du grinede?
- Ikke præcist, men jeg var til fest, så jeg tror bare jeg har grint det meste af aftenen!
Hvad er der på væggene, i det rum du er i?
- Sidder i stuen, så der er lidt billeder, et verdenskort, nogle hylder og sådan.
Har du set noget underligt for nylig?
- I mandags da jeg kørte med bussen, var der nok de underligste mennesker nogensinde! Det var en virkelig sjov bustur, og vi (mig og nogle venner) var flade af grin da vi gik ud!
Hvad synes du om disse spørgsmål?
- Haha, det er sjovt. Ellers ville jeg ikke gøre det.
Hvad var den sidste film du så i biografen?
- Jagten
Hvis du kunne bo lige hvor du ville i verden, hvor ville det så være?
- Jeg er egentlig tilfreds med at bo i Danmark, men jeg ville da ikke have noget imod at bo et år i New York!
Hvis du blev mange-milionær over natten, hvad ville du så købe?
- En Eames gyngestol. Jeg har nævnt den før, men det gør den ikke mindre fantastisk. Det er egentlig et beskedent ønske, når man tænker på at den koster ca. 4500 kr. og jeg lige var blevet mange-milionær...
Fortæl noget om dig selv, som de fleste ikke ved.
- Jeg var i USA 11. september 2001. Godt nok på den anden side, men alligevel. Jeg var 3 år.
Hvis du kunne ændre én ting i verden, hvad skulle det så være?
- Sørge for at alle var tilfredse med deres tilværelse.

6 kommentarer:

  1. Hej, hvad hedder hjemmesiden?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ved jeg faktisk ikke - Emma sendte spørgsmålene :-)

      Slet
    2. Men du er velkommen til at snuppe dem fra mig :-)

      Slet
  2. http://www.cfcl.com/vlb/Memes/Questionaires/random_1.html

    there you go :-)

    SvarSlet
  3. hej du, vil gerne være med i dit værelse projekt:-)
    kontakt mig gerne på maria-morell@hotmail.com

    SvarSlet