tirsdag den 16. april 2013

100 Random Questions #2


Kan du lide at danse?
- Til fester er det noget af det sjoveste. Jeg kan danse en hel aften! Jeg siger ikke at jeg er god til det, men jeg har det sjovt!
Kunne du overveje at bo i udlandet?
- I en kortere periode, ja. Men jeg tror jeg ville komme tilbage til Danmark, når jeg på et tidspunkt skulle have børn osv.
Kan dit navn sættes sammen på en ny måde, så det bliver et nyt ord?
- Det ved jeg faktisk ikke. Det kan det nok. Man kan da skrive Rema eller iRema (Rema 1000's app)
Hvem ringede sidst til dig?
- Bodil, der er hende, jeg gør rent hos.
Hvad var det sidste du downloadede til din computer?
- Det ved jeg da virkelig ikke. Nogle billeder fra en mail, som skulle bruges i et indlæg tror jeg.
Hvornår svømmede du sidst i en pool?
- På Mallorcaaaaaa! Jeg vil tilbage til det sted - det var fantastisk!
Den slags musik du bedst kan lide?
- Waaaah. Det ved jeg da ikke. Det der er i radioen, er ca. det jeg lytter til. Jeg ved ikke hvilken genre det er.
Den slags musik du mindst kan lide?
- Heavy metal. Tror jeg.
Hører du musik lige nu?
- Nej
Hvilken farve har dit sengetæppe?
- Hvidt
Hvis du kunne ændre noget ved dit hjem, uden at tænke på pris, hvad skulle det så være?
- En stor, lækker hems med glastag, så jeg kunne ligge og kigge på stjerner!
Hvad var det sidste du købte?
- Et par fine shorts fra H&M (find dem HER)
Har du nogensinde kørt på motorcykel?
- Nej, men jeg ville så gerne prøve det!
Hvad vil du helst; bungee jump eller faldskærmsudspring?
- Ingen af delene! Jeg er forfærdelig bange for højder! Men det ville nok blive faldskærmsudspring.
Har du en have?
- Jaaaaa
Kan du hele din nationalsang udenad?
- Det må jeg nok indrømme at jeg ikke kan. Jeg kan det man synger når der er fodboldkamp, men resten kan jeg ikke. Puha - slem dansker.
Hvad er det første du tænker, når du vågner om morgenen?
- I hverdagene tænker jeg nok; "Neeeeej - klokken er da ikke allerede halv 7?!" I weekenden er jeg for det meste glad når jeg vågner. Jeg tænker nok på hvad jeg skal i løbet af dagen.
Hvis du kunne spise frokost med en kendt person, hvem skulle det så være?
- Jeg har intet idol... Men at spise med Messi ville da være rimelig cool!
Hvem sendte den sidste sms du modtog?
- Min mor
Hvilken butik ville du helst bruge alle dine penge i?
- Bolia, H&M eller Magasin!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar