torsdag den 25. april 2013

100 Random Questions #3


Så er der endnu en omgang spørgsmål og svar til jer. I dag passer jeg mine brødre, som jeg gør her om torsdagen under lockouten. Når de skal i SFO tager jeg ud og løber HIIT, for det skulle jeg gerne nå, inden Emma og jeg skal ud og købe stof til nogle sy-projekter.
Nå, nu til spørgsmålene:

Hvornår går du i seng?
- Et sted mellem 10.00 og 10.30 i hverdagene, men her under lockouten er den nok nærmere 11, inden jeg ligger mig til at sove.
Har du nogensinde været med i en skønhedskonkurrence?
- Nej.
Hvor mange tatoveringer har du?
- Ingen.
Hvis du ikke har nogen, har du så nogensinde tænkt på at få en?
- Jeg kunne da godt tænke mig en, men jeg er ikke sikker på motivet.
Hvad lavede du, sidst du havde fødselsdag?
- Jeg var i skole og hyggede mig med min familie.
Har du et donorkort?
- Jeg er ikke helt sikker på hvad det er, men nej.
Hvem var den sidste person du spiste med?
- Mine brødre.
Er glasset halv-tomt eller halv-fuldt?
- Det afhænger af mit humør.
Hvad er det fjerneste sted, du har været?
- USAs vestkyst.
Hvornår spiste du sidst en hjemme-dyrket tomat?
- Sommeren 2011.
Har du nogensinde vundet et trofæ?
- Nej. Jeg har fået et par medaljer til fodbold stævner og løb, men aldrig et trofæ.
Er du god til at lave mad?
- Ja, det vil jeg mene. Jeg kan i hvert fald godt finde ud ad det.
Ved du hvordan du pumper din egen gas?
- Jeg ANER det ikke! Jeg ved ikke engang hvad det er.
Hvis du kunne møde en person (hvad enten personen er død eller i live) hvem skulle det så være?
- Jeg tror gerne jeg ville møde Messi.
Har du nogensinde haft en skoleuniform på i skole?
- Nej.
Skriver du på computeren uden at kigge på tastaturet?
- Ja, det gør jeg vel egentlig.
Hvad er der under din seng?
- Kasser med LEGO.
Tror du på kærlighed ved første blik?
- Jeg tror ikke på kærlighed ved første blik. Jeg tror at du kan blive forelsket ved første blik, men kærlighed kræver mere.
Tænk hurtigt, hvad kunne du godt tænke dig lige nu?
- Sommer!
Hvor var du på Valentines Dag?
- Hjemme? Tror jeg.

2 kommentarer:

  1. Donorkort, for mig lyder det som de kort man kan have på sig, så man erklærer sig organdoner uden at lade sig registrere i systemet dog :)

    // Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

    SvarSlet