tirsdag den 2. april 2013

All That Hair




Mit hår har altid været ret vildt, og jeg blev født med stort, sort strithår. Allerede da jeg var 8 måneder blev min mor nødt til at klippe page og pandehår på mig, fordi mit hår allerede var langt. Fra jeg gik i 0. klasse og til jeg blev 11 eller noget i den stil, lod jeg mit hår vokse, og det resulterede i taljelangt hår med masser af fald og bølger. Det var flot, men enormt upraktisk! Derfor fik jeg det klippet kort og havde et par år med skulderlangt hår og kort page. Nu er jeg så gået i gang med projekt "få-ultra-langt-tumblr-agtigt-hår-igen" og jeg glæder mig til det får en ordentlig længde. Men mængden af hår fejler ikke noget, og det kan I sikkert også fornemme på billederne.

Billederne er et lille udpluk af de billeder jeg tog med Kamilla, da vi var ude og tage forårs-billeder i det smukke solskin i går. Måske kan I huske at vi også har taget efterårs- og vinter-billeder? Dem kan I finde HER og HER. Resten af billederne vil komme senere.

My hair is crazy. I've had waist-long hair, but it was so unpractical that I ended up getting a short page. Now I want it to be long again, and I can't wait until it's long! I love long hair!
The rest of the pictures from this shoot will come soon!

6 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er billede 2 bare fedt(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Jeg tager et kig forbi din blog :-)

      Slet
  2. Op med håret! :D Hehe

    // Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

    SvarSlet
  3. billed nummer 11 er ret så fantastisk ! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er bare ikke noget billede nummer 11! <3

      Slet