mandag den 8. april 2013

Anmeldelse: TanCan Wipe


Jeg fik for en uges tid siden, tilsendt nogle self-tanning servietter til ansigt og hals fra SthlmCompany. Jeg synes tit at min krop forbliver brun, mens mit ansigt bliver meget blegt om vinteren, så jeg glædede mig meget til at prøve dette! Produktet lover en fin gylden glød, og jeg synes at det holder. Det var rigtig let at bruge den lille våd-serviet, man følte sig ikke klistret, og det gav det fint og naturligt resulat. Jeg er ikke typen der tyer til falsk "brunhed", da jeg tit synes det kan se billigt og meget voldsomt ud. Jeg må nok også indrømme at jeg aldrig bliver den store tilhænger af dette produkt, men det har absolut ingenting med produktet at gøre! Det fungerer optimalt og giver en fin kulør, det er bare ikke lige mig. Men hvis I nu synes at jeres ansigt er lidt blegt, nu når foråret lader vente på sig, så vil jeg anbefale at I køber disse servietter. De kan købes HER

Dette indlæg er sponsoreret, men et udtryk for mine egne meninger om produktet.

2 kommentarer:

  1. Din blog er virkelig bare fantastisk! Er helt væk:-D

    Det ville betyde rigtig meget, hvis du ville smutte forbi min blog - Idas-notebook.blogspot.dk

    Knus Ida<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak <3 Sikke sød du er! You just saved my day!

      Jeg kigger da forbi!:-)

      Slet