fredag den 26. april 2013

Cheap Monday Shirt




Denne fine trøje fra Cheap Monday har jeg haft kig på meget længe, og da jeg så endelig fandt den meget billigt på members.com, måtte jeg slå til med det samme! Den er meget enkel og enormt flot med hullet i ryggen og den slå-om-agtige effekt på ryggen. Jeg har haft den på med min Forrest and Bob bh under, og tænker at den også kunne være rigtig flot med min sorte blonde bh.

Som jeg skrev på min facebookside i tirsdags har jeg fået arbejde, og jeg har derfor forkælet mig selv lidt, og bestilt nogle ting på nettet, som jeg glæder mig meget til at vise jer, når det kommer! Udover det kommer der også snart nogle ting til giveaways, så I kan godt glæde jer!

Hvad synes I om min nye trøje?

2 kommentarer:

  1. Ryggen er virkelig flot! Netop med en flot blonde bh vil den være skøn

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænker nøjagtig det samme som dig!

      Slet