torsdag den 11. april 2013

H&M Conscious Collection





Her over har jeg samlet mine favoritter fra H&Ms nye kollektion, Conscious Collection. Kollektionen er H&Ms bud på en bæredygtig fashion-fremtid, så du både kan støtte op om en bedre fremtid for miljøet og befolkningen, samtidig med at du går i lækkert tøj. Et påfund der tiltaler mig meget. Tøjet fra kollektionen er meget "grønt" at se på, men ser lækkert og afslappet ud. 

Jeg har selv lige købt en af ovenstående items, og jeg håber på at kunne tilføje en eller to ting mere til min garderobe. 
Kan I gætte hvad jeg har købt?

I kan købe det ovenstående og resterende fra kollektionen HER.
Hvad synes I om H&Ms nye kollektion?
Har I en favorit?

Favorites from H&Ms new collection, Conscious collection. You can by the clothes HERE

2 kommentarer:

  1. Elsker de øverste bukser!:-)

    Kig gerne forbi - Idas-notebook.blogspot.dk

    Knus Ida<3

    SvarSlet