lørdag den 20. april 2013

Hamborg 2013: Day 1


Jeg har valgt at klippe små film sammen, i stedet for at ligge en masse billeder her på bloggen. Jeg gør det for at prøve noget nyt, og fordi jeg tænker det kunne være meget spændende at se hvad jeg laver på en ny måde.

Her har I den første video, hvor vi starter i bilen. Derefter kan I se hvor svært det kan være, når man er 8 år og vil have den største hindbærsnitte. Så er vi på farten igen, denne gang med toge rundt i byen og til fods. Til sidst er vi meget trætte og på vej hjem.
Vi havde en dejlig dag, og vi vil nu smutte ud i byen igen. Jeg håber I får en skøn dag, og at vejret er lige så fint og forårs-agtig i Danmark, som det er her i Hamborg.

4 kommentarer:

  1. Hej:)

    Man kan ikke se videoen, da du har gjordt den privat.
    Fin blog du har! Du er velkommen til at kig forbi min http://be-you-and-nobody-else.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skulle gerne være styr på det nu :-)
      Tak for de søde ord om min blog!

      Slet
  2. Haha, hvor er din lillebror sød når han skal vælge hindbærsnitte (life decision!) :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis! Det er meget vigtigt at vælge den STØRSTE! I morgen tidlig kommer der en video fra i dag :-)

      Slet