mandag den 22. april 2013

Hamborg 2013: Day 3


Video fra i går hvor vi var ude for at se marathon. Jeg elsker stemningen omkring sådan et marathonløb, og får helt lyst til selv at være med. Jeg glæder mig til jeg bliver 18, hvor man kan få lov til at være med. Marathon er noget der SKAL prøves, og jeg ville gerne gøre det nu!

I videoen kan I se at vi var trætte af at skulle hjem, men glade for at skulle se marathon. Malthe var glad for at blive filmet da vi ventede på toget, og min mor og bedstefar var mindst lige så glade for kameraet. Stemningen inde ved marathonnet (staves det sådan..?) var helt fantastisk, og det håber jeg også I kan fornemme i filmen. Min far og moster havde et godt løb, og især min moster havde overskud til at sige hej til os. Jeg filmede smukke blomstrende træer, sjove mennesker, og min meget trætte far og moster efter et godt løb, hvor det blev til personlig rekord for dem begge. På vej hjem i bilen var der fest på bagsædet og trætte forældre på forsædet.

Lige nu har jeg frikvarter, og skal bare have to lektioner mere før jeg tager ned og træner. Hold da op hvor jeg glæder mig til det! Jeg har ikke trænet i 3 dage nu!

Ha' en skøn dag - selvom det regner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar