tirsdag den 30. april 2013

Hamburg Shopping




Jeg fik ikke købt meget i Hamborg, men den smule jeg fik købt, er jeg til gengæld rigtig glad for! Det blev kun til to fine kjoler fra H&M, som jeg tilsammen betalte 187,5 kr. for. Virkelig skøn pris! Den sorte er meget enkel i snittet og har bindebånd i taljen. Den hvide har også et bånd i taljen, men lidt flere detaljer i form af blonde øverst og nederst. Den er en smule gennemsigtig, men den vil nok også mest blive brugt på vej til stranden.

Hvad synes I om dem?
Hvilken en kan I bedst lide?

6 kommentarer:

  1. Super fin blog du har dig her :)
    Kig gerne forbi min blog og følg mig gerne på Bloglovin. Følger gerne igen :)
    Har lige smidt et indlæg op om mit nyeste køb - Alexander Wang!
    BLOG: www.loouwhoo.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:-) Jeg kigger forbi din blog.

      Slet
  2. Rigtig fine kjoler! Jeg er mest til den lyse!

    Katrine B
    http://bagkatrineb.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også de er rigtig fine, jeg er derimod mere til den mørke :-)

      Slet
  3. Hmm, synes det er lidt svært at se. Kjoler er sjældent så skønne på en bøjle, som når man har dem på, så det ville være sjovere hvis du havde dem på i et outfit en dag :)

    // Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm det har du måske ret i. Det er bare meget sjældent (læs: næsten aldrig) at der kommer outfit billeder på bloggen. Men jeg skal da nok tænke over det :-)

      Slet