torsdag den 18. april 2013

Kartell Mademoiselle by Lenny Kravitz


Møbelvirksomheden Kartell har i mange år været kendt for deres smukke plastik møbler. De har formået at få et underlødigt materiale som plastik, til at kunne måle sig med andre dyre og luksuriøse designmøbler.

Da jeg læste Living i søndags, faldt jeg over en artikel om en ny kollektion af Kartells populære Mademoiselle stol. Og jeg elsker dem! Rockmusikeren Lenny Kravitz og designeren Philippe Starck er gået sammen og har kreeret nogle fantastisk smukke stole med nye spændende kombinationer i materialer som pythonskind, læder og pels. De er simpelthen så skønne! Virkelig anderledes, men yderst elegante, enkle, luksuriøse og smukke. Prisen er laaaaaangt over mit budget desværre, men ville det ikke være fantastisk at have en stol stående med plastik ben og et sæde lavet af pythonskind og pels?! I mine ører lyder det som den perfekte stol! På billedet ovenover er det den stol, der står lige under den øverste, som umiddlbart er min favorit.

I dag passer jeg mine brødre, da jeg ingen timer har. Vi skal bare hygge os herhjemme, bage, lave lidt lektier, gøre rent og lufte vores hund. I eftermiddag tager jeg højst sandsynligt op og træner. Jeg håber at vejret bliver lige så dejligt som i går, hvor jeg faktisk sad ude i sportsbh og shorts efter min løbetur og fik lidt farve. Tro det eller ej.

Hvad laver I i dag?
Hvad synes I om stolene?

Amazing chairs from Kartell. They are so beautiful! Wish I had the money!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar