lørdag den 27. april 2013

Lunch Pizza


Lækker, lækker frokost "pizza" som jeg lavede en dag i sidste uge. Det var et halvt fuldkorns pitabrød smurt med pesto og derefter hytteost. Derefter fordelte jeg en halv avokado og et æg på, og dryssede til sidst med frisk basilikum, salt og peber. SÅ enkelt, SÅ lækkert og SÅ godt før træning!

Om en times tid kommer Emma, og så skal vi bruge dagen på at tage en masse billeder. Vi har begge tumblr (min HER og Emmas HER) så vi har mange idéer til nogle forskellige photoshoots. Derfor har vi reserveret dagen i dag til det formål. Resultaterne kommer højst sandsynligt på bloggen.

Hvad laver I, i dag?

4 kommentarer:

  1. Det ser så lækkert ud! Jeg skal selv til noget havefest idag, så det skal nok blive godt.

    Fin blog. Vil du ikke tage et kig forbi min?
    http://nudeblack.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder da rigtig hyggeligt! God dag til dig:-)

      Jeg smutter lige forbi din blog!

      Slet
  2. LÆKKERT :-)

    ps. jeg er tit forbi din blog og læser :-)

    vh. janni :b

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig lækkert!

      Hæhæ, det lyder rigtig godt :-)

      Slet