fredag den 5. april 2013

New Sunglasses




Nye solbriller købt på ZeroUV, der forresten har et enormt bredt udvalg og gode priser! Jeg er virkelig glad for alle 3 par, og venter nu kun på sommer. Men mon ikke jeg kan køre Marie Jedig-stil, og bruge solbriller selvom det er koldt, så længe solen er fremme? Jeg måtte slippe lige omkring 200 kr. for disse 3, og fragten er ikke så gal endda. Find ZeroUVs webshop lige HER

Lige nu sidder jeg og nyder en kop kaffe og læser lidt blogs. Jeg skal først møde klokken 09:50 og har fri igen 10:35, og så har jeg weeeeeeeekend. Hurra for lockout! Jeg regner med at tage op og træne med nogen fra min klasse bagefter, og i aften skal jeg måske til et klasse-arrangement.
Kunne I egentlig tænke jer at få et indlæg omkring min træning?

Ha' en dejlig dag, og god weekend når I får det!<3

Now I have the sunglasses, all I need is the summer! You can buy these and lots of other sunglasses right HERE

4 kommentarer:

  1. Meget gerne et indlæg om din træning og også kost!:D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for responsen! Indlægget vil komme inden for de næste par dage :-) Er du en jeg kender?

      Slet
  2. hvad kostede fragten ? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ca. 50 kr så vidt jeg husker :-)

      Slet