mandag den 29. april 2013

Question Time: Exercise, Diet, Health


Jeg har fået forespørgelse på et indlæg mere om træning. Men jeg synes det er lidt svært at skrive et helt indlæg, når jeg ikke helt ved hvad I helt præcist gerne vil vide. Derfor er det nu I skal stille alle jeres spørgsmål! Store, små! Ingen er hverken for store eller for små til at blive stillet. Alle spørgsmål vil blive taget i mod med kyshånd, og besvaret så godt som over hovedet muligt, når jeg synes der er spørgsmål nok. Lyder det som noget I kan bruge?

Min mor og jeg er lige startet på en "kur" (vil så nødig bruge det ord, da jeg egentlig er imod det), men er det noget I vil høre lidt om? Så skriv en kommentar!

5 kommentarer:

  1. Hvor får du motivation fra?
    Kh Mie Ziegler ♥

    SvarSlet
  2. Hvad er det for en "kur" I er på? <3

    SvarSlet
  3. Vil meget gerne høre mere om den kur i er på! Det kunne også være sjovt at se hvordan du træner i løbet af en uge, og om hvor og hvornår du kan se resultater :) Måske en musikliste med de numre du træner til? :D

    Er meget glad fo,r at du går så meget op i at svare på dine læseres spørgsmål! Det er i grunden det, der gør en god blogger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en sød læser du er! Mange tak for de søde ord om min blogging-stil. Det gør mig selvfølgelig super glad!<3

      Slet
  4. Ved du hvordan man kan få fedtet på inderlårene væk så man har lige inderlår? (Jeg håber at du forstår hvad jeg mener) <3

    SvarSlet