tirsdag den 9. april 2013

Questions And Answers

Picture from an amazing shoot i had with Emma long time ago. The rest of the pictures can you find HERE and HERE

Fulde navn? Marie Mørk Josiasen. Stjernetegn? Fisk. Tre ting jeg frygter? Døden, både min egen og mine kæres. Højder. Nåle. Tre ting jeg elsker? Min familie og venner. Træning. Blogging. Sidste sang jeg lyttede til? Det ved jeg faktisk ikke. Jeg starter som regel bare min spilleliste og så kører den bare med tilfældige sange. Jeg ligger ikke mærke til hvad jeg høre, det er bare baggrundsstøj for at der ikke bliver for stille når jeg er alene. Hvilken farve undertøj har du på? Sort, altid sort. Hvordan har du det lige nu? Gooooodt! Generelt set er mit liv bare dejligt for tiden! Noget du virkelig gerne vil have? En Eames gynge stol.. Årh! Den er så smuk - og så dyr! Jeg ville da ikke have noget imod lidt penge..  Single eller kæreste? Single. Mening med titel på bloggen? Det er bare mit navn. Jeg tænkte at hvis jeg "opkaldte" min blog efter mig, kunne jeg lynhurtigt ændre "emne". Plus det faktum at bloggen aldrig har handlet om ét emne. Yndlingsfilm? Waaaah, hader spørgsmål som dette. Jeg har ingen yndlingsfilm. Jeg ser næsten ingen film, da de keder mig lidt i længden. Jeg bryder mig ikke om at se den samme film 2 gange. Yndlingssang? For tiden kan jeg godt lide den gamle sang Heroes med David Bowie, men jeg ved ikke om jeg vil beskrive det som min yndlingssang. Yndlingsband? Jeg har aldrig, som i aldrig, været vild med ét specifikt band. Så her må jeg svare pas. Tre ting, der gør mig irriteret? Når folk er dobbeltmoralske og ikke overholder aftaler. Hvis min dyne ligger skævt i sengen - den SKAL være lige og vende rigtig, ellers kan jeg ikke sove. Hvis jeg ikke har overblik over hvad jeg skal hvornår (mit liv er skrevet ind i min kalender, ellers kan jeg ikke holde styr på det) En du savner? Mine oldeforældre. En du elsker? Min familie. Forhold til min mor? Sådan som et mor-datter forhold vel skal være. Hun pisser mig af nogle gange, men jeg elsker hende ikke mindre af den grund. Vi kan grine, snakke, græde og råbe sammen. Hun er den der minder mest om mig, men samtidig også min modsætning. Kæledyr? Hund (Luca) og kat (Mille - aka. Lis). Mine fremtidige mål? Et af de dybere spørgsmål. At være lykkelig er et godt udgangspunkt. At få en god uddannelse er også et af mine mål, og mand og børn vil jeg da gerne have senere. Mine yndlingsblogs? vildekaninerHvor mange børn vil du have? 2-3? Dette er ret langt ude at svare på, da jeg kun lige er fyldt 15. Drikker du? En smule når jeg er til fest. Ryger du? NEJ!


Spørgsmål lånt fra Stine Greising

Random information. I haven't got time to translate. I'm sorry.

6 kommentarer:

  1. Det er altid sjovt at læse facts om personen bag bloggen? Må man ''låne'' spørgsmålene af dig? - Evt. med lidt ændringer. :-)

    http://tinarask.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. mille aka lis
    omg dør, det jo mega sjovt

    SvarSlet
  3. Totalt fedt billede! Elsker den slags indlæg, hvor man lærer bloggen at bedre at kende. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er super glad for den positive respons - tak fordi du gav dig tid til at skrive en kommentar! :-)
      Har du prøvet at klikke på links'ne under billedet? Så er der flere billeder i samme stil <3

      Slet